השנה מקצצים
קמפיין לתחרות הפרסום קקטוס הזהב
בשנת 2009 חגג איגוד חברות הפרסום את תחרות הפרסום 'קקטוס הזהב' במתכונת מצומצמת. בניגוד לשנים עברו, בהן נחגג הטקס בהוד והדר, בשנה זו, עקב המצב הכלכלי הבעייתי בישראל בכלל ובענף הפרסום בפרט, הוחלט לקיים את הטקס במתכוננת מצומצמת ובאווירה פחות חגיגית ופזרנית. מכאן הגיע הפתרון הקריאטיבי וסמל הקקטוס האהוב והמוכר, קוצץ. האייקון של הקקטוס המקוצץ והמשפט "השנה מקצצים" היו הויז'ואל המרכזי של קמפיין הקקטוס באותה שנה ושל טקס קקטוס הזהב עצמו (כרטיסים, הזמנות, תפאורה וכו')