לעורר את החשק המיני

קמפיין פרובוקטיבי לחברת באייר

איך מעודדים גברים שאיבדו את החשק המיני לגשת לבדיקת רמת הטסטוסטרון (הורמון המין הגברי) שלהם אצל רופא המשפחה?
סדרת מודעות בולטות שהתפרסמה במגזין הגברים בלייזר ובעיתונות הארצית וזכתה להד תקשורתי נרחב ולדיון סוער ברחבי התקשורת והרשתות החברתיות. בסופו של דבר תתפלאו, הקמפיין עבד.
לעורר את החשק המיני - קמפיין פרובוקטיבי לחברת באייר
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print
גלילה לראש העמוד